پرسپولیس 2 - استقلال خوزستان صفر، پرسپولیس فقط برد

به گزارش مهسان بلاگ، پرسپولیس بعد از باخت مقابل فولاد با چند تغییر در ترکیب خود به مصاف دیگر تیم خوزستانی رفت اما به خاطر سنگینی بازیکنان ناشی از بدنسازی و ناهماهنگی هانمایش خوبی ارائه نداد اما در نهایت سه امتیاز را گرفت.

پرسپولیس 2 - استقلال خوزستان صفر، پرسپولیس فقط برد

پنجشنبه 97،11،25،هفته هجدهم از هجدهمین دوره لیگ برتر،استادیوم آزادی،ساعت: 16، تماشاگر: 20 هزار نفر

پرسپولیس 2

گلها:سیدجلال حسینی(61) و علی علیپور(87)

استقلال خوزستان صفر

داور: موعود بنیادی فر

یاری ها: تورج عیوض محمدی و علی دودانگه

اخطار:شجاع خلیل زاده(پرسپولیس)مصطفی کیانی و وحید نامداری(استقلال خوزستان)

اخراج: مصطفی کیانی(35)

بازیکن برتر: شایان مصلح(پرسپولیس)

پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه(سروش رفیعی 61)، علی علیپور، مهدی ترابی(مهدی شریفی 81)، بشار رسن(سیامک نعمتی68) و ماریو بودیمیر

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

استقلال خوزستان:فرزین گروسیان، ساسان شیرمردی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، وحید حمدی نژاد، میثم کریمی، وحید خشتان(مجتبی رمضانی 73)، امیرحسین باقرپور(رضا درویشی 86)، مصطفی کیانی، میثم شاه مکوندزاده

سرمربی: کریم بوستانی

پرسپولیس که نسبت به بازی با فولاد تغییرات زیادی در خط میانی و خط حمله اش دارد بازی را تهاجمی شروع کرد و در همان دقیقه 2 یک ضربه ایستگاهی به دست آورد که ارسال بشار رسن با ضربه سر علیپور همراه شد و توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه گروسیان بیرون رفت.

بعد از دقایقی که بازی کسل کننده و منفعلانه دنبال شد علیپور با شوتی سرضرب و غافلگیرکننده دروازه میهمان را نشانه رفت که این ضربه از ضربه سر اولش هم بهتر بود اما خبری از گل نشد.

بازی برای دقایقی طولانی کند و خسته کننده دنبال شد تا اینکه پرسپولیس خاتمه پیروز به خلق موقعیت شد.شوت آرام و زمینی علیپور با دفع ناقص گروسیان شانسی برای علیپور ایجاد کرد اما این بازیکن در برخورد با گلر میهمان زمین خورد تا پرسپولیسی ها به نشانه اعتراض و اعتقاد به پنالتی سر داور آوار شوند اما بنیادی فر با آنها هم عقیده نبود.

دقیقه 26 با آسان دریافت کامیابی نیا و مدافعان پرسپولیس برای میثم کریمی شوت این بازیکن مهمترین و جدی ترین موقعیت بازی را ایجاد کرد و بیرانوند خوش شانس بود که توپ با کمترین اختلاف ممکن بیرون رفت.

در شرایطی که نمایش پرسپولیس نشانی از آن تیم سرحال نیم فصل اول نداشت فرار علیپور و خطای کیانی بعث شد این بازیکن در فاصله دو دقیقه دومین اخطارش را هم بگیرد و از بازی اخراج گردد.ضربه ایستگاهی حاصل از این خطا را بشار خوب نزد و در ادامه شوت ترابی هم از بالای دروازه بیرون رفت.

در آخرین دقایق نیمه نخست همچنان ریتم حملات پرسپولیس شکل نگرفت و این تیم کند و ضعیف حمله می کرد تا جایی که رجحان یک نفر بیشترش هم دیده نشد.در یک صحنه هم با ضدحمله استقلال خوزستان سیدجلال دروازه تیمش را نجات داد و به هافبک ها و مهاجمان تیمش معترض شد.در این لحظات پرسپولیس آنقدر بد بازی می کرد که برانکو هم به بازیکنانش معترض شد.

در نهایت بدون خلق موقعیت خاصی روی دروازه ها بازی در نیمه نخست بدون گل تمام شد تا برانکو فکری به حال تیم سنگین خود کند.

نیمه دوم بدون تغییر در ترکیب دو تیم شروع شد و در ابتدا به نظر می رسید پرسپولیس تیم مهاجم تر و سریعتری شده اما خیلی زود معین شد هنوز شرایط این تیم تغییر محسوسی ننموده.دقیقه 52 اما اتفاق ویژه ای افتاد و با یک پاس بلند و پرواز شجاع برای ضربه سر داور از دریافت خطا برای پرسپولیس امتناع کرد تا مهاجم استقلال خوزستان در موقعیت عالی گلزنی قرار بگیرد ما باقرپور نتوانست دروازه خالی پرسپولیس را باز کند.بعد از این صحنه باز هم پرسپولیسی ها بشدت به داور معترض شدند اما حاصلش یک اخطار برای شجاع بود.

دقیقه 61 وقتی برانکو برای تغییر شرایط تیمش دست به اولین تغییر زد پرسپولیس بعد از یکی دو حمله نصف و نیمه با ضربه کرنر بشار رسن و ضربه سر کاپیتان سیدجلال به گل رسید.در این صحنه سیدجلال با پرش خوبش به توپ ضربه زد و توپ با برخورد به زمین به تور نشست تا طلسم دروازه استقلال خوزستان شکسته گردد.

بعد از این گل و با وجود تغییرات برانکو در ترکیب تیمش پرسپولیس با وجود در اختیار داشتن توپ قادر به ایجاد موقعیت نبود و بازی کسل کننده این تیم ادامه یافت.

دقیقه 81 خاتمه با یک ارسال علیپور صاحب یک موقعیت شد که او دروازه را کج دید .

دقیقه 87 با حرکتی که علیپور شروع نموده بود کار هماهنگ نعمتی و علیپور منجر به گل دوم پرسپولیس شد.پاس عرضی نعمتی با ضربه دقیق علیپور همراه شد و توپ با برخورد به دستان گروسیان وارد دروازه استقلال خوزستان شد.

در نهایت کوشش سرخ ها برای زدن گل بعدی نتیجه ای نداد و پرسپولیس در روزی که فوتبال خوبی ارائه داد سه امتیاز را به چنگ آورد تا موقتا به صدر جدول برگردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5506

به "پرسپولیس 2 - استقلال خوزستان صفر، پرسپولیس فقط برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 2 - استقلال خوزستان صفر، پرسپولیس فقط برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید