میرضیایف به امارات سفر می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور ازبکستان امروز به دعوت شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد امارات به این کشور سفر می نماید.

میرضیایف به امارات سفر می نماید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در تاشکند، شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان امروز بنابه دعوت شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد امارات به این کشور سفر می نماید.

میرضیایف در چارچوب این سفر با شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی و شیخ محمد بن راشد آل مکتوم نایب رئیس امارات، نخست وزیر و حاکم دوبی دیدار خواهد نمود.

در این سفر همچنین گسترش و تحکیم بیش از پیش همکاری های دوجانبه، تعامل در زمینه های اقتصادی و بازرگانی، سرمایه گذاری، بانکی - اقتصادی، فرهنگی و انسانی آنالیز می گردد.

طرفین همچنین در خصوص موضوعات بین المللی و منطقه ای نیز گفتگو می نمایند.

برنامه ریزی شده در خاتمه سفر بیانیه مشترک بین ازبکستان و امارات و اسناد دوجانبه همکاری در زمینه های سرمایه گذاری و اقتصادی، انرژی تجدید پذیر، توسعه صنعتی و زیربنایی، کشاورزی، مدیریت گمرکی، نیروی کار، فرهنگی و دیگر حوزه ها امضا گردد.

مبادلات بازرگانی ازبکستان و امارات متحده عربی طی شش ماه اول سال 2018 میلادی با 22.1 درصد افزایش در سطح 82 میلیون و 400 هزار دلار قرار گرفته است.

هم اکنون در ازبکستان حدود 100 شرکت با سرمایه سرمایه گذاران امارات متحده عربی در زمینه های منسوجات، مصالح ساختمانی، کنسروهای میوه و سبزیجات، مواد شوینده، صنایع پلیگرافی، عمره فروشی و خدمات فعالیت می نمایند.

امارات متحده عربی استقلال این کشور را در تاریخ 26 دسامبر سال 1991 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 25 اکتبر سال 1992 میلادی بین این دو کشور روابط سیاسی برقرار شده است.

ح

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7279

به "میرضیایف به امارات سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرضیایف به امارات سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید