دوچرخه سواری ایران در اندیشه تکرار افتخارات در بازی های آسیایی 2018

به گزارش مهسان بلاگ، کاروان دوچرخه سواری ایران در حالی به بازی های آسیایی 2018 اندونزی اعزام می گردد که امیدوار است حداقل بتواند سه مدال دوره گذشته اش را تکرار کند.

دوچرخه سواری ایران در اندیشه تکرار افتخارات در بازی های آسیایی 2018

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 از روز 27 مرداد ماه به طور رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه در شهر جاکارتا شروع می گردد و تا 11 شهریور ادامه خواهد داشت. کاروان کشورمان نیز قرار است در این دوره با 378 ورزشکار شامل 280 مرد و 98 ورزشکار زن حضور داشته باشد و این نفرات در 42 رشته با حریفان رقابت نمایند.

یکی از رشته های اعزامی، دوچرخه سواری است؛ رشته ای که همیشه در بازی های آسیایی سهمی در مدال آوری کاروان ایران داشته باشد و حالا رکابزنان امیدوارند حداقل بتوانند سه مدال دوره گذشته را (یک طلا، یک نقره و یک برنز) تکرار نمایند و حتی آن را ارتقا بدهند؛ موضوعی که رئیس فدراسیون آن را دور از دسترس نمی داند.

اعزام 14 رکابزن برای افتخارآفرینی در جاکارتا

کاروان دوچرخه سواری ایران در دوره قبلی بازی های آسیایی که سال 2014 به میزبانی اینچئون برگزار گردید، با 13 ورزشکار حضور یافته بود، اما این بار قرار است 14 نفر اعزام شوند. اسامی نفرات اعزامی به توضیح زیر است:

جاده

مردان: آروین گودرزی گودرزی، میر صمد پورسیدی، سعید صفرزاده و مهدی سهرابی

بانوان: ماندانا دهقان

پیست

تیم ملی سرعت: محمد دانشور، احسان خادمی و علی علی عسگری

تیم ملی نیمه استقامت: محمد گنج خانلو، محمد رجبلو و مهدی سهرابی

کوهستان

کراس کانتری مردان: فراز شکری، محمد پورشریف

کراس کانتری بانوان: فرانک پرتوآذر

دانهیل: حسین زنجانیان

نخستین حضور بانوان رکابزن در تاریخ بازی های آسیایی

در بین نفرات اعزامی نام دو بانو دیده می گردد؛ فرانک پرتوآذر و ماندانا دهقان. این برای نخستین بار در تاریخ بازی های آسیایی است که بانوان رکابزن کشورمان با حریفان رقابت می نمایند.پرتوآذر به عنوان یکی از چهره های برتر قاره آسیا بسیار امیدوار است تا نامش را به عنوان یکی از مدال آوران کاروان ایران ثبت کند؛ عنوانی که دور از دسترس نیست.

مصدومیت بی موقع یزدانی و خداحافظی با بازی های آسیایی

اعزام ماندانا دهقان در حالی انجام می گیرد که او در لیست نبود، اما پس از مصدومیت سمیه یزدانی مجوز حضور در کاروان را کسب کرد. سهمیه یزدانی هفته گذشته در جریان تمرینی تیم ملی دچار شکستگی از ناحیه ترقوه شد تا بدین ترتیب، شانس حضور در بازی های آسیایی را از دست بدهد.

سه مدال دوچرخه سواری از 2014 اینچئون

کاروان دوچرخه سواری ایران در دوره گذشته 13 ملی پوش داشت که سهم آن سه مدال بود. در بازی های آسیایی 2014 اینچئون محمد دانشور در کایرین به مدال طلا دست یافت، آروین معظمی گودرزی در استقامت جاده نقره گرفت و حسین عسگری در تایم تریل انفرادی به مدال برنز بسنده کرد.

برنامه رکابزنان در جاکارتا

برنامه مسابقات ملی پوشان دوچرخه سواری ایران در یازده روز تنظیم شده که حسین زنجانیان در روز 29 مرداد اولین نماینده است و فینال کایرین نیز روز 9 شهریور برگزار می گردد که امیدواریم بازهم نماینده ای در آن داشته باشیم.

برای مشاهده برنامه کامل رکابزنان ایران اینجا را کلیک کنید.

پیش بینی رئیس فدراسیون

روسای فدراسیون ها معمولاً عملکرد رشته خود در مسابقات بزرگ را پیش بینی می نمایند تا تعیین گردد چقدر در جریان شرایط تیم های خود قرار گرفته است. خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری نیز که خودش از ملی پوشان باسابقه است، عنوان نموده است: رقبای بسیار خوبی در جاکارتا خواهیم داشت، اما در بهترین شرایط می توانیم بین سه تا چهار مدال کسب کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26600

به "دوچرخه سواری ایران در اندیشه تکرار افتخارات در بازی های آسیایی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه سواری ایران در اندیشه تکرار افتخارات در بازی های آسیایی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید