تعلیق بیش از 30 نفر از پرسنل اورژانس دزفول ، فرماندار ورود جدی کند

به گزارش مهسان بلاگ، دبیر تشکل دانشجویی دزفول گفت: فرماندار دزفول باید توأم با پیگیری و دلجویی از پرسنل تعلیقی اورژانس شهرستان، مشکل تعلیق آنان را تا حصول نتیجه و تضمین امنیت شغلی پیگیری کند.

تعلیق بیش از 30 نفر از پرسنل اورژانس دزفول ، فرماندار ورود جدی کند

دانیال اسلامی پناه، دبیر تشکل دانشجویی دزفول در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد تعلیق پرسنل اورژانس دزفول گفت: بیش از 30 نفر از اعضای فوریت های پزشکی کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول که استخدام شرکتی بودند، در طی چند روز گذشته تعلیق شدند. این موضوع در پی بی اعتنایی به مطالبات این قشر (از جمله معوقات و حقوق عقب افتاده بیش از دو ماه این افراد) رخ داده است.

اسلامی پناه اضافه نمود: پس از شیوع ویروس کرونا در خوزستان و متاسفانه با شدت بیشتری در شهر های اهواز، دزفول و شوش نیز شاهد بروز این بیماری و افزایش موارد ابتلا هستیم. این اپیدمی تقریبا در تمام کشور با فرایند یکسان، ولی مقطع زمانی متفاوت در حال کنترل بود که با تصمیمات اتخاذ شده نامناسب و نامتناسب با شرایط ویژه استان خوزستان، مجددا شعله ور شد و همینطور در دزفول به عنوان دومین شهر خوزستان، شاهد نتایج مطلوب عملکرد در مدیریت بحران این شهرستان نبوده ایم. کما اینکه آمار بروز بیماری و تعداد مبتلایان گواه آن است.

قائم مقام اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز علیرغم این کاستی ها در مدیریت صحیح شهرستان دزفول در زمینه کرونا، بار سنگین مراقبت از بیماران کرونایی بر دوش کادر درمان است، اظهار داشت: تعلیق بیش از 30 نفر از اعضای فوریت های پزشکی کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با استخدام شرکتی در طی چند روز گذشته نه تن ها بی اعتنایی به مطالبات این قشر است، بلکه عدم درک صحیح مدیران از شرایط ویژه حاکم بر جامعه و فشار روانی حاصل از آن را نشان می دهد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد با توجه به بحران موجود و پس از چند ماه دواندن ناروای این افراد، دیگر جایی برای مماشات و پاس کاری های بوروکراتیک وجود ندارد و می طلبد عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یعنی فرماندار که باید ناظر بر عملکرد دستگاه های دیگر باشد به این ناعدالتی ورود کند. حتی وجود مسائل اقتصادی و مشکل در تخصیص اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی دلیل منطقی برای عدم پرداخت چند ماه حقوق و به ویژه عدم توجه به امنیت شغلی یک گروه از کارکنان آن نیست، چنانکه متاسفانه این مسئله زندگی عادی ایشان را با مشکل روبرو نموده است.

دبیر تشکل دانشجویی دزفول تاکید نمود: فرماندار شهرستان باید توأم با پیگیری و دلجویی از این افراد، مشکل تعلیق خادمان فوریت های پزشکی که چندین ماه با وجود تأخیر در پرداخت حقوق، دلسوزانه در سنگر دفاع از کرونا بودند را تا حصول نتیجه مطلوب برطرف تعلیق و تضمین امنیت شغلی، به صورت عادلانه حل نموده و از پرداخت به موقع حقوق و معوقات این افراد اطمینان حاصل کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 50799

به "تعلیق بیش از 30 نفر از پرسنل اورژانس دزفول ، فرماندار ورود جدی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق بیش از 30 نفر از پرسنل اورژانس دزفول ، فرماندار ورود جدی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید